۱۳۸۸/۵/۱۹

من واقعن هنوز مبحث اعتماد به نفس در مردها برام یه مطلب لاینحله!یعنی هر چی فکر می کنم نمی گیرم که چه جوری،به چه شیوه ای یارو موفق میشه نه صورتشو ببینه ،نه قدش (که اگه نصف زیرزمینیش رو هم بهش اضافه کنی بازم چیز قابل توجهی از توش در نمیاد)نه سایز فندقی  مغزش،حالا به آینه نگاه نمی اندازن باشه قیافه رو نمی بینن،دیگه ارتفاع خودشونو تا سطح زمین که می تونن تخمینی ببینن که کمه!واقعن آدم گاهن نا امید میشه وقتی نگاهشون می کنه،همه ی نقایص به یه طرف،ظاهری و باطنی،اینکه زحمت دیدن هم نمی دن واقعن عذاب آوره،بعد چپ چپ که نگاشون می کنی ،یا حوصله ات رو هم سر می برن می پرسن:"تو چته؟" یه وقت به ذهنشون خطور نمی کنه،شاید خودشون چیزیشونه،نمی گم من هیچیم نیست،من آدمیم که فکر می کنم،80 درصد مردم جهان بی برو برگرد زشتن،یه 15،16 درصدشون قابل تحملن،باقی مونده احتمال داره خوش قیافه باشن،اگه البته از شانس گه موجود در جهان پس از تولد دچار سانحه ی غیر مترقبه ای نشده باشن،از طرف دیگه بالغ بر 90 در صد مردم،فکر می کنن،خیلی لازم نیست،از مغزشون استفاده کنن،کلن مغز یه چیزیه داخل جمجمه نه برای فکر کردن،سنگینیش لازمه که تعادل بدن حفظ بشه،یه وقت کله پا نشیم،باقیشونم که از مغزه استفاده می کنن،معمولن بیشتر با این قضیه حال می کنن،که بگن،وای ببین ما چه چیزایی که نمی دونیم،عمومن این عده دیگه از جلب توجه با قیافه اشون قطع امید کردن و لاجرم به مغز برای جلب توجه رو آوردن،می مونه یه درصد کوچیکی که چه می دونم،می خونن  محض دونستن نه واسه افاضه،حالا اینکه چه قدر امکان داره فصل مشترکی بین این دسته ی عالم و اون دسته ی خوش قیافه موجود باشه دیگه الله اعلم!
این فرضیه ی منه،کلن یه همچین آدمیم خیلی آدم دلچسبی نمی تونه باشه ،ولی به کسیم کاری ندارم،خدا رو شکری هر جا میرم، یه کتاب وسط لنگمه،اخمم توی تخمم مطالعه می کنم،به کار کسیم کاری ندارم،کسی سلام کنه جواب می دم حرف بزنه حرف می زنم،ولی دیگه این خیلیه که یارو از من انتظار کنه،به کس شعراش بخندم،یا ازش تعریف کنم،یا تاییدش کنم که وای به به چه ماهی!وقتی یارو با قیافه ای که اصلنم خوب نیست یه جوری برخورد می کنه که انگار انتظار داره روزی صد بار قربون قد و بالاش بری،من آب پاکیو می ریزم رو دستش که آقا زشتی!یا چه می دونم اگه یارو خیلی به نظرم کودن بیاد در حالی که اصرار داره فهمیده ترین خر روی زمینه من نظرم رو راجع بهش اعلام می کنم،وقتی می خواد کس شعرای فلسفیشو به من قالب کنه تا قانع بشم!

نمی دونم دخترای دیگه چه جورین،من اینجوریم فعلنم دلیلی ندارم عوض شم.

دیالوگ سال؛
"مگه سکس بده؟"
"با تو ،آره!"

هیچ نظری موجود نیست: