۱۳۸۷/۱۱/۱۶

من فعلن قصد کرده بودم هیچی ننویسم ولی نشد!یعنی نتونستم،به دو علت،یک من امروز از تجریش تا دقیقن توی خونه دم شومینه زیر برف البته به غیر از داخل خونه تا دم شومینه پیاده روی کردم که به شدت مفرح بود و لذت بردم و باید یه جا می گفتم وگرنه خفه میشدم!دو...!دو...!یعنی....صبر کن من یه دیالوگ اینجا بنویسم شما بگین مال چه فیلمیه؟

"نباید تیغتو رو می کردی،تو رو از رو تیغت شناختم،اگه تیغتو نشناخته بودم عمرن میفهمیدم کی هستی،آخه خیلی شکسته شدی...تو منو یادت نمیاد،من اونموقع فقط یه بچه پادو بودم.... نگران نباش به کسی چیزی نمی گم..."
ذکر می کنم که صحنه داخل یه سلمونی رو نشون میده وبعد شتلق آقای مخاطب،با گلدون می کوبه توی سر کسی که قصد داشته ازش حق السکوت بگیره!

نه نه!به هیچ وجه این صحنه مربوط به سوئنی تاد نیست!به این علت که اولن دیالوگا هیچ ربطی به هم نداره همونطور که می بینین!دو سوئنی برای کشتن اون مرد اول از کتری کمک گرفت و نه از گلدون!

واقعن آدم می مونه چی بگه،آخه الآن که دیگه عهد دوق نیست،یه فیلمو کپی کنیم مردمم نفهمن چی بود که!دست کم یه ذره تغییر!تغییر توی ساختار،چه می دونم خلاقیت... یه همچین چیزایی،خدا خیرشون بده دست کم خانوم لاوت عنصر غیر اسلامی و شرور از توش حذف شده مثل اینکه،ده دقیقه از فیلمو دیدم که مطمئن بشم از روی سوئنی تاده که شدم!شبکه ی پنج زحمت کشیده و این سریال روچهارشنبه شب ها همون حول و حوش ساعت هشت پخش می کنه!

آخه دست کم انقدر دیالوگای تخمی توش نمی چپوندن!نمی گن ممکنه دو نفر آدم این فیلمو دیده باشن حالا بفهمن کپیه که هیچی کار از این حرفامون گذشته ولی از ورژن اصلی خوششون اومده باشه بعد مثلن برن توی شوک که اون مرتیکه ی گنده ی سیبیلو رو جای جانی دپ ببینن که تازه چی... به زن داداشش می گه:"نرو سر کار..."آخه کی قراره فهمیده بشه این مطلب که نمیشه کاراکترهای ظریف رو عمومن با کاراکتر قیصر قاطی کرد؟وااااااااای آره ما یه ورژن قدیمی از ربه کا هم داریم که واقعن دیدنیه!وقتی دیدم یه هفته مونده بودم گریه کنم یا بخندم!البته تولید قبل انقلابه که دست کم لچک نکشیده بودن سر ربه کا و سایرین!
اه!گه!واقعن گه!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

عزیز دلم 4شنبه ها نیست, هر شبه ;) :دی

samaneh گفت...

چه بهتر واقعن!هه!