۱۳۸۸/۳/۲۶

بعضی نکات طنز رو هیچ طرفه از نطر نمیشه دور داشت حتی توی این شرایط کشت و کشتارو از بین رفتن آدما یکی از اون مطالبم گرفتن "سعید حجاریان"ه که مامان من رو به جد دل نگران این قضیه کرد که این بدبخت اگه توی زندان بخواد بره توالت باید چی کار کنه!!!واقعن این یکی از اون مسائلیه که مسئولین بازداشتگاهامون با در نظر گرفتن این استقبال بی نظیر مردم (از هر قشری)برای اقامت در این اماکن مقدس باید فکری به حالش بکنن به گمانم حالا که قرار شده از معلولین هم از این سفرهی پر برکت نصیبی ببرن خوبه که چند نفری رو از پرستارای کهریزک بازداشت کنیم که علاوه بر تفکر و توبه از گناهان عدیده اشون به تیمارداری از سالمندان و معلولین مستقر در بازداشتگاه هم بپردازن بلکه از این طریق خدا توفیق داده گناهان هر دو جماعت بخشوده شود!
نکات قابل توجه دیگه ای در این چند روز مطرح شد قضیه ی دشمن بود که ما طی ای 22 سال و چندی که از زندگیمون گذشته بود عادت کرده بودیم بشنویم "دشمن!به خصوص آمریکا" یا دست کم "دشمن! به خصوص اسراییل" ولی دو روز پیش معلوم شد نه آقا "دشمن!به خصوص اگلیس"ه که واقعن باید بگم این تغییر نظر سیاسی واقعن چهت گیری سیاسی شخص من رو نسبت به دشمن دچار اختلال کرد چه رسد به باقی آحاد متعهد ملت!در این راستا فکر کنم باید جست بی بی سی را!
نکتهی بعدی که من به شدت تحت تاثیرش قرار گرفتم سخنرانی دیپلماتیک آقای احمدی نژاد بود در جمع هوادارانشون به ویژه اون قسمتی که صمیمانه از دزدها ،هم جنس بازها و کثافتها به عنوان مرجع رای در کشورهای غربی نام بردن ،واقعن هیجان انگیز بود
به هر حال یه مطلب هست اونم این که چی به کجا قراره بشینه،امروز بحث توی خونه همین بود سالها من پدر و مادرم رو برای شرکت در راهپیمایی ها ی انقلابی محکوم کردم و حالا نوبت به ماست انگار و نمی دونم واقعن،البته نمی خوام کل بی خایگیمو که توی تظاهرات نرفتم بندازم گردن طرز فکر ولی می تونم بگم یه درصدیش که توی دلم افسردگی می انداخت این سوال بود!که این قضیه تهش به کجا میشینه ؟منم قراره یه روز ور دل بچه ام بشینم و بگم من نمی دونستم؟ما فکر نمی کردیم تهش این بشه؟
البته تفاوتها رو می دونم ،می دونم که به احتمال قوی این حرکت در جهت اصلاحه بیشتر تا پاشوندن پایه ی اون ساختمون های نیمه ساخته....
چیز دیگه ای که بد به دل چنگ میزنه تصور صورت اون خانواده هاییه که دیشب و پریشب قیمت این اصلاحات رو به تنهایی با خبر مرگ نزدیک تریناشون به نقد از جیب دادن،چیزی که هیچ وقت هم امیدی به بازگشتش نیست

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

هیچ نظری موجود نیست: