۱۳۸۸/۴/۲

ما سه تا رو کجا می برین؟

دیگه آدم واقعن کونش بعضی وقتا بد می سوزه!اول یه چیزیو معلوم کنم که اشتباه نشه ،من به شدت آدم خود خواه و از خود متشکر و خود محوری هستم و کلیم با خودم حال می کنم این یه طرف!ولی بعضیا دیگه روی ماه ما رو هم سفید کردن،آدم واقعن کم میاره!یکیش همین آقای عباس معروفی.
باشه ، اوکی ،قبوله،همه ی ایرانیای مقیم خارج نگران و ناراحت وضع ایرانن ولی دیگه نیایم مقاله بنویسیم" من پس از انتخابات" که!آخه "تو" این وسط چقدر مهمی که مقاله می نویسی "من پس از انتخابات" یعنی انقدر از این تیتر کونم سوخت که میل نکردم روش کلیک کنم ببینم توش ممکنه چه چرندی نوشته شده باشه!یعنی دیگه آدم توی همه ی این اتفاقات هنوز مقاله هم که می خواد بنویسه محور مقاله باز حول خودش و احساس اون و دریچه ی نگاه اون بگذره و نه اونچه که میگذره به صورت محض و خالص واقعن حال به هم زن میشه!
قبلن هم اونقدی از آقای معروفی خوشم نمیومد ولی دیگه الآن به صورت یه کیس روانی بهش نگاه می کنم!

هیچ نظری موجود نیست: